کودکان و نوجوانان بیشترین قربانیان حوادث چهارشنبه آخر سال

معاون عملیاتی اورژانس هرمزگان گفت:در دو دهه گذشته بیش از ۶۰ درصد از آسیب‌های ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال به کودکان و نوجوانان وارد شده است.

سید علیرضا حسینی معاون عملیاتی اورژانس هرمزگان گفت: در دو دهه گذشته بیش از ۶۰ درصد از آسیب‌های ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال به کودکان و نوجوانان گروه سنی ۸ تا ۱۵ سال وارد شده است.

حسینی گفت: سال گذشته در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان هرمزگان ۱۵ نفر مصدوم و ۲ نفر از آن‌ها به دلیل شدت جراحت وارده به چشم و صورت در مراکز درمانی بستری شدند.

او گفت: ۸ نفر از مصدومان سال گذشته عابر و تماشاچی بودند.

معاون عملیاتی اورژانس هرمزگان با اشاره به اینکه بیشترین حوادث چهارشنبه آخر سال در استان هرمزگان در سال ۱۳۹۶ رخ داد، گفت: در این سال یک نفر فوت شد و ۲۴ نفر نیز مصدوم شدند.


بیشتر بخوانید


محمدامین لیاقت مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: این روز‌ها خانواده‌ها باید بیشتر از گذشته مراقب رفتار بچه‌ها باشند و با در خانه ماندن و سرگرم کردن نوجوانان مانع از خارج شدن آن‌ها از منزل شوند.

لیاقت با بیان اینکه نوجوانان بیشتر در انبار‌ها و پارکینگ‌ها مواد محترقه را تولید می‌کنند، گفت: خانواده‌ها این روز‌ها از پرتاب کردن سطل‌ها و کیف‌ها خودداری کنند، چون امکان دارد به دلیل وجود مواد محترقه احتمالی درآن‌ها موجب انفجار‌های ناخواسته شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.