پیش بینی ورود حدود ۶ میلیون مسافر نوروزی به هرمزگان/ دستگاه های خدمات رسان در آمادگی کامل هستند

استاندار هرمزگان گفت: پیش بینی می‌شود در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲،استان هرمزگان میزبان ۵ تا ۶ میلیون گردشگر و مسافر نوروزی باشد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در رزمایش خودرویی نیروی انتظامی با عنوان طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ شاهد تراکم بیشتر در ورود مسافران در ابتدای سفر‌های نوروزی به استان خواهیم بود و همه دستگاه‌های اجرایی آماده خدمت رسانی مطلوب به گردشگران هستند.

دوستی گفت: پیش بینی می‌شود در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، استان هرمزگان میزبان ۵ تا ۶ میلیون گردشگر و مسافر نوروزی باشد.

او گفت: تصمیم کمیسیون ایمنی راه‌ها در کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ و هدفگذاری برای کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در کشور، نشان دهنده آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی برای تامین امنیت سفر‌های نوروزی است.

استاندار هرمزگان گفت: متاسفانه حدود دو هزار و ۵۰۰ راننده پرخطر سالانه موجب کشته شدن بیش از ۱۶ هزار نفر و مجروح شدن بیش از ۵۰ هزار نفر در کشور می‌شوند، بنابراین برای تامین امنیت سفر‌های نوروزی با متخلفان برخورد قانونی و سختگیرانه‌ای خواهد شد.

او همچنین از نیرو‌های خدمت رسان به ویژه نیروی انتظامی در تامین امنیت قدردانی کرد.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان نیز گفت: نیروی انتظامی هرمزگان با همه توان آماده تامین امنیت سفر‌های نوروزی است.

سردار جعفری با اشاره به رتبه دوم نیروی انتظامی هرمزگان در کاهش تلفات تصاد‌ف های درون شهری در سال ۱۴۰۱ گفت: امسال تلفات تصادف‌های درون شهری در هرمزگان ۱۳ درصد کاهش یافت.

او گفت: نیروی انتظامی هرمزگان در مبارزه با اشرار و مقابله با قاچاق مواد مخدر در رتبه سوم و در زمینه ضربه زدن به اموال آن‌ها در رتبه نخست کشور قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار