خدمت‌ رسانی حداکثری به مسافران نوروزی

سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقاء سطح خدمات به مسافران نوروزی اولویت ستاد خدمات سفر استان باشد.

عیسی شهامت در نشست کارگروه گردشگری استان گفت:حفظ احترام گردشگران نوروزی در اولویت قرار دارد و این احترام با ارائه خدمات مناسب، برخورد شایسته و اماکن اقامتی و تفریحی آراسته عملی می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:در ورودی شهر‌ها و مکان‌های گردشگری در مسیر‌های امکاناتی فراهم شود که خدمات لازم نیز به مسافران ارائه شود.

شهامت با تاکید بر اینکه در پایان سفر‌های نوروزی ارزیابی از ادارات استان خواهیم داشت، گفت: مجموعه‌هایی که بهترین عملکرد را داشته باشند، تشویق می‌شود.

وی افزود:دستگا‌های متولی باید از خدمات شهری و هتل و مهمانسرا‌های استان بازدید داشته باشند و شهرداری‌ها بیلبورد‌هایی در سطح شهر جهت معرفی مکان‌های گردشگری استان برپاکنند.

وی ادامه داد: فرمانداران از همه ظرفیت‌های شهرستان در خصوص خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی استفاده کنند.

مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد هم گفت:شهرستان بویراحمد آمادگی لازم برای استقبال از مهمان‌های نوروزی را دارد و مشکل اساسی در شهر یاسوج روشنایی معابر در این شهر است.

طالبی پور مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری استان گفت:برگزاری جشن‌های نوروزی در شهر‌های هدف گردشگری، برگزاری نمایشگا‌های صنایع دستی در ورودی شهرها، واجرای برنامه‌های معرفی اداب و رسوم مردم استان در کنار بنا‌های تاریخی از جمله برنامه‌های این سازمان در ایام نوروزی است.

تاکید بر خدمات دهی به مسافران نوروزی، تاکید برنظارت بر بازار جهت کنترل قیمت در ایام نوروز، نظارت بر مکان‌های گردشگری و اقامتی و پذیرایی از مهمانان نوروزی در ماه مبارک رمضان از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.