طلاب نخبه را به جامعه معرفی کنید/ فضلای حوزه سربازان امام زمان (عج) هستند

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به مسئولین مجمع نمایندگان طلاب گفت: ارتباط با بزرگان و جلسات با طلاب بسیار حائز اهمیت است و باید نخبگان حوزوی را به جامعه معرفی کنید تا جامعه اسلامی با افراد نخبه و برگزیده بیش از گذشته آشنا شوند.

هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور در بیت آیت‌الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید شیعه دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار بیان کرد: خدمت به طلاب و فضلای حوزه علمیه، خدمت به امام زمان (عج) است؛ چراکه ایشان سربازان امام زمان (عج) هستند.

آیت‌الله نوری همدانی جایگاه مجمع نمایندگان را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: ارتباط با بزرگان و جلسات با طلاب بسیار حائز اهمیت است و باید نخبگان حوزوی را به جامعه معرفی کنید تا جامعه اسلامی با افراد نخبه و برگزیده بیش از گذشته آشنا شوند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: باید فعالیت‌های مجمع نمایندگان طلاب به روحانیون، فضلا و مراکز حوزوی گزارش شده و اطلاع‌رسانی مناسبی صورت پذیرد.

آیت‌الله نوری همدانی در پایان بیان کرد: دعا می‌کنیم این دوره از مجمع نمایندگان طلاب، دوره‌ای درخشنده برای حوزه‌های علمیه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
طلاب نخبه ؟!؟! // پنجم دبستان دیگه نخبه داره ؟؟
Netherlands
ناشناس
۰۴:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
ادبیات عرب که در اوایل ورود به حوزه توسط طلاب خوانده می شود در مقطع لیسانس دانشگاه توسط دانشجویان مرتبط با این رشته خوانده می شود امید است قبل از گشایش سخن گشایش ذهن را تمرین کنید
آخرین اخبار