فرمانده کل ارتش:

جهاد تبیین امری واجب و لازم است

امیر سرلشکر موسوی گفت: در جنگ ترکیبی امروز علیه ایران سربلند اسلامی جهاد تبیین امری واجب و لازم است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سرزده در جمع هادیان برتر سیاسی ارتش خطاب به آن‌ها گفت: تبیین حقایق در این شرایط دشوار جنگ شناختی از جمله اقدامات بسیار با ارزش، حساس و تأثیرگذار شما است و در جنگ ترکیبی امروز علیه ایران سربلند اسلامی، جهاد تبیین امری واجب و لازم است.

وی افزود: امروز تلاش دشمنان به مثابه دوران مولا علی (ع) است و شیطان با رنگ‌ها و حربه‌های مختلف در صدد از بین بردن اعتبار حاکمیت اسلامی است و کار شما که جهاد تبیین است بسیار مهم و ضروری است. خداوند به همگی شما عزت و قوت بدهد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: حقیقتاً ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مصداق توصیف مقام معظم رهبری در ۱۹ بهمن امسال است که فرمودند: «ارتش در کنار مردم ایستاد و انقلابی ماند که این انقلابی بودن مسئله مهمی است، زیرا بعضی‌ها انقلابی می‌شوند، ولی انقلابی نمی‌مانند، اما ارتش جمهوری اسلامی امروز به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و خالص‌تر از روز‌های اول است و هر جا لازم بوده با جوانمردی و از خودگذشتگی در کنار مردم نقش‌آفرینی و برای دفاع از کشور ایستادگی کرده است.»

امیر سرلشکر موسوی همچنین بصورت سرزده از منطقه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و طرح‌های عمرانی بنیاد تعاون ارتش در قم بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار