آمادگی ۱۲۰۰ ناوگان مسافربری برای عید نوروز در اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آمادگی هزار و ۲۰۰ ناوگان مسافری راهداری استان برای ارائه خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

کلیم اله وثوقی از آمادگی هزارو ۲۰۰ ناوگان مسافری راهداری استان اردبیل برای ارائه خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس در طرح نوروزی در خدمت مردم و مسافران هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح نوروزی ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح رضایتمندی مردم در حوزه حمل ونقل و کیفیت بالای خدمات است.

وثوقی در این ایام از تشدید نظارت‌ها بر ترمینال‌ها و شرکت‌های مسافربری و همچنین تجهیزات ایمنی ناوگان‌ها خبر داد و افزود: راهداری استان علاوه بر آماده سازی ناوگان‌ها در خصوص ایمن سازی محور‌های مواصلاتی نیز اقداماتی از جمله خط کشی، نصب علائم، لکه گیری نصب تابلو‌ها و ایجاد روشنایی را انجام داده است.

او آغاز فروش اینترنتی بلیط‌ها را از ۱ اسفندماه یادآور شد و بیان کرد: برای اولین بار امسال بر روی تمامی بلیط‌ها نوع وسیله نقلیه، ظرفیت مسافران و شماره ماشین حک شده تا از هرگونه تخلف جلوگیری شود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: تلفن‌های پاسخگوی راهداری، مدیریت ترمینال و ۱۱۰ و ۱۲۰ پلیس در ۴ نقطه از اتوبوس‌ها نصب شده است تا مسافران هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت و رانندگان را به این شماره‌ها اطلاع دهند.

وثوقی در طول اجرای طرح نوروزی از استقرار نیرو‌های راهداری در تمامی محور‌ها و جاده‌های استان خبر داد و گفت: اسکان‌های اضطراری برای مسافران در همه محور‌ها آماده شده و همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن در ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ارائه پیام‌های ایمنی و ترافیکی اجرا خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.