در انتهای بازار رقم خورد:

تداوم سبز پوشی شاخص کل بورس با رشد ۳۸ هزار و ۲ واحدی

شاخص کل بورس با رشد ۳۸ هزار و ۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۹۰ واحدی ایستاد.

چهارشنبه (۲۴ اسفند) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۸۵۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۸۵ هزار و ۸۳۹ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳۸ هزار و ۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۹۰ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان رسید. «کچاد»، «شستا» و «وغدیر» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «وبملت» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۳ هزار و ۱۶۲ واحدی روی پله ۵۵۴ هزار و ۱۹۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۰ هزار و ۱۴ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۶۶۴ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۳۷۴ واحدی روی پله ۲۳ هزار و ۸۴ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۷۵۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۷۹۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «چند رشته‌ای ص» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های کیمیا، ومهان و سمازن بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های قمرو، کفپارس و غدشت بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های غگلستا، سپیدار و کزغال بیشترین افزایش قیمت و سهام ثالوند، کتوکا، غپونه بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های وکغدیر، افران و فردا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و سیر در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اراد ۱۲۷، اراد ۱۲۶ و مطهر ۰۶ بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۷، اراد ۱۲۶ و مطهر ۰۶ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های میدکو ۲، اهرم و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، میدکو ۲ و وبصادر ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۱۴، اراد ۱۱۷۴، اخزا ۹۰۸۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های سپیدما ۲، کرمان و تجلی۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
صندوق های توان و اهرم به راحتی 20 درصد هم بالاتر از ناو دارن معامله میشن و به راحتی 10 درصد روزانه سود میدن ..
دارایکم بعد از 3 سال چرا باید جلوی رشدش رو بگیرن و 4 --5 هزار تومن زیر ناو معامله بشه ؟
آخرین اخبار