مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال در امنیت کامل برگزار شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال چه در کرمانشاه و چه سایر شهرستان‌ها در امنیت کامل و بدون مشکل خاصی برگزار شد و عموم مردم همکاری خوبی با ماموران پلیس و دیگر نهاد‌های نظامی و امنیتی داشتند.

علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس با همراهی نیرو‌های سپاه و بسیج در سطح شهر و کنار مردم برای تامین امنیت آن‌ها حضور پیدا کردند.

وی افزود: پلیس بار‌ها اعلام کرده که نه تنها مخالف شادی و برپایی رسوم و آئین سنتی نیست بلکه در کنار مردم حضور دارد تا آن‌ها بتوانند در امنیت و آرامش کامل به شادی و اجرای سنت‌ها بپردازند.

جاویدان تصریح کرد: پلیس همواره خود را در شادی مردم شریک دانسته و تلاش کرده فضای امنی ایجاد کند تا خانواده‌ها در مناسبت‌های مختلف مانند چهارشنبه پایان سال ساعات خوبی را تجربه کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: در عین حال مراقبیم عده‌ای به بهانه شادی، مزاحمتی برای خانواده‌ها و مردم ایجاد نکنند و در روز‌های پایانی سال باعث نشوند با اقدامی نسنجیده خانواده‌هایی داغدار و یا گرفتار شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان روی ایامی مانند چهارشنبه پایان سال تمرکز می‌کنند تا به بهانه‌های مختلف مشکل ساز شده و شادی مردم را خراب کنند، اما خوشبختانه هوشیاری پلیس و دیگر نیرو‌های نظامی و امنیتی این اجازه را از آن‌ها گرفته است.

جاویدان از همراهی خوب مردم با نیرو‌های پلیس و عمل به توصیه‌های ارائه شده قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌ها از سوی مردم و حضور همکاران مراسم چهارشنبه پایان سال با خوبی برگزار و خوشبختانه مورد امنیتی و اتفاق نگران کننده‌ای نداشتیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار