مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تولید محتوای تبلیغی نیاز به تقویت دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به توسعه مخاطبان و رویکردهای جدید سازمان گفت: تولید محتوای تبلیغی نیاز به تقویت دارد.

حجت‌الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، شامگاه چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی فرهنگی – تبلیغی و جهاد تبیین اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های قرآن و فرهنگ اهل بیت (ع) دارد و پایتخت شور و شعور حسینی است.

وی وضعیت زنجان در بخش هیئت‌های مذهبی، تبلیغ سنتی و حوزه‌های علمیه خواهران و برادران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: زنجان به لحاظ فرقه‌ها و قومیت‌ها استانی یک دست است که همه آنها محب اهل‌بیت هستند و خیریه‌های خوبی در بخش ایتام، بیماران و … دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان از دیرباز حضور و ظهور علمای بزرگی همچون آیت‌الله شبیری زنجانی، آیت‌الله سید عزالدین حسینی و آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی را تجربه کرده است، یادآور شد: همگرایی خوبی در نهادهای حوزوی داریم.

وی به توسعه مخاطب و اتخاذ رویکردهای جدید که در سازمان مطرح شده اشاره کرد و افزود: در عرصه‌های تبلیغ گاهی برخی چیزها ممکن است تهدید باشد اما می‌توان از آن‌ها به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

احمدی با اشاره به اینکه در طرح هجرت و طرح امین ظرفیت خوبی ایجاد شده است، بیان کرد: حضور طلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، اعزام و استقرار مبلغان در مناطق روستایی و مسائلی از این دست انجام می‌شود و بانوان مبلغ در جلسات روضه‌های خانگی حضور چشمگیر دارند.

وی با تأکید بر اینکه در بحث تولید محتوا نیاز به تقویت داریم، عنوان کرد: زنجان، استان دغدغه‌مند و پرظرفیتی است و باید بتوانیم در عرصه‌های مختلف تبلیغی محاصره تبلیغی دشمن را بشکنیم و ایفای نقش پررنگی را در حوزه تبلیغ داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.