معاون پژوهشی، فرهنگی و آموزشی بنیاد مهدویت همدان از عضویت بیش از ۳۰۰ همدانی در مدرسه مجازی مهدویت خبر داد.

حجت‌الاسلام هادی بردبارگفت: سایت مدرسه مجازی مهدویت به صورت رسمی از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد که اکنون به صورت گسترده دوره‌های کاملی را برای متقاضیان خود برگزار می‌کند.

او با اشاره به اینکه این مدرسه برای اقشار مختلف دوره‌های تخصصی جامع و کاملی برگزار می‌کند، افزود: افرادی که علاقمند به شرکت در این مباحث هستند می‌توانند با نام همدان وارد سایت شده و جایگاه مربوطه خود را که اگر دانشجو، روحانی و کارمند هستند، انتخاب کنند.
معاون پژوهشی، فرهنگی و آموزشی بنیاد مهدویت همدان تاکید کرد: این مدرسه برای همه اقشار جامعه دوره‌های رایگان مهدویت برگزار کرده و گواهی شرکت در دوره را هم صادر می‌کند. مدرسه مجازی مهدویت با استفاده از اساتید مجرب مهدویت کشور اداره می‌شود.

بردبار گفت: با توجه به اینکه رشته تخصصی مهدویت در حوزه علمیه راه اندازی شده است پس از استان قم نخستین استانی هستیم که در سطح ۴ دکترای مهدویت دانشجو می‌پذیریم، هم اکنون از اساتید استان همدان در مدرسه مجازی مهدویت تدریس نمی‌کنند و این ظرفیت در آینده ایجاد خواهد شد.

اوگفت: مدرسه مجازی مهدویت برای تمامی اقشار جامعه در سطح‌های مختلفی از مهدویت که قرار دارند برنامه‌ها و دوره‌های مختلفی را برگزار می‌کند. لازم است این مدرسه بیش از پیش به مردم معرفی شود تا از ظرفیت آن استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.