بازگشت دوباره مرگ‌های کرونایی به مازندران

۲ مازندرانی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان جان خود را از دست دادند.

۱۶ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری شدند، و ۲ بیمار هم در این مدت بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

مرگ ۲ بیمار کرونایی

دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در شبانه روز گذشته ۱۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۲۱ نفر در این مدت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

او با اشاره به ثبت ۲ مورد فوتی کرونایی در این مدت در حوزه این دانشگاه، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۵۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، از مردم خواست حتما" پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

افزایش بیماران بستری

دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، گفت: در این مدت ۶ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

او با بیان اینکه اکنون ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری هستند.

مظفرپور گفت: در شبانه روز گذشته، مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار