شاخص کل بورس در حال نزدیک شدن به مقاومت+فیلم

کارشناس بازار سرمایه گفت: باید دید در ۲ روز آینده شاخص کل بورس توان عبور از محدوده مقاومتی یک میلیون و ۸۲۰ الی ۸۶۰ هزار واحد را دارد یا میل به اصلاح نشان می‌دهد.

آقای اشکان حسینی گفت: در آخرین تحلیل شاخص کل در اواخر بهمن پیش‌بینی شد که در حرکت صعودی بعدی بازار، شاخص کل تا محدوده مقاومتی  یک میلیون و ۸۲۰ هزار واحد الی یک میلیون و ۸۶۰  هزار واحدی حرکت کند که در هفته گذشته با رسیدن به محدوده اشاره شده شاخص کل بورس واکنش سنگینی به این محدوده داد و حرکت صعودی آن متوقف شد، اما به خاطر حرکت صعودی قوی که داشت بعد از این واکنش اصلاح زیادی صورت نگرفت. بازار در تردید برای عبور یا اصلاح از ناحیه فوق بود که در روز آخر با کندلی قوی مجدد به سوی مقاومت پیش رفت؛ حالا باید دید در ۲ روز آینده شاخص کل توان عبور از این محدوده را دارد یا میل به اصلاح نشان می‌دهد.

او در ادامه افزود: خرید کردن در این ناحیه مقداری پر ریسک است. در صورت عبور شاخص از مقاومت ذکر شده یا در صورت اصلاح تا ناحیه حمایتی دوم در محدوده یک میلیون و ۴۹۰ هزار الی یک میلیون و ۵۱۰ هزار واحدی، می‌توان مجددا احتمال برگشت شاخص کل به روند صعودی را داد.

به گفته او، در صورت واکنش خوب به ناحیه حمایتی اول در محدوده یک میلیون ۶۶۰ هزار واحد، همراه با کندل‌هایی با بدنه قوی و افزایش ارزش معاملات، در آن صورت می‌توان احتمال روند صعودی از حمایت اول را داد، اما در هر صورت روند بلند مدت بازار صعودی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
باز دو روز بازار مثبت شد و مقاومت تراشی ها شروع شد
حالا که مقاومت یک و 860 هم پودر شد لطفا دیگه از این کارشناس نظری و تحلیلی نذارید
شاخص تا 2 و 200 میره
آخرین اخبار