آغاز فعالیت نوروزی پایگاه‌ های بشر دوستانه هلال‌ احمر

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی، پایگاه های این جمعیت فعالیت خود را آغاز کردند.

حسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه فعالیت این پایگاه‌ها تا پایان ۱۳ فروردین‌ ۱۴۰۲ ادامه دارد گفت: ۲۳ دوره طرح هم برای اجرای دقیق رسالت و مسئولیت پذیری بین مردم به ویژه جوانان با هدف انجام فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه برگزار شده است.

فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش به افراد جامعه از رویکرد‌های این طرح است و جمعیت هلال احمر استان مرکزی در راستای اجرای این طرح امسال با ۱۰ پایگاه ثابت و سیار به هموطنان و مسافران خدمات رسانی می‌کند.

رویکرد اصلی این طرح، ایمنی، سلامت و حمایت از نشاط و سلامت مسافران است.

او گفت: در راستای اجرای این طرح، پست‌های ایمنی و سلامت پیش‌بینی شده که از این طریق ارائه آموزش و گفت و گوی فرهنگی برای مسافران انجام می‌شود.

آغاز فعالیت نوروزی پایگاه‌های بشر دوستانه هلال‌احمرمعاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: البته فضای دوستدار کودک هم تعبیه شده تا با ارائه آموزش‌های مختلف به کودکان، به فرهنگ‌سازی در موضوع ایمنی کمک کند.

حسینی به طرح سحاب، سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه هم اشاره کرد و افزود: در راستای این طرح، گروه های سیاری تشکیل شده که در بوستان‌هایی که امکان فعالیت پست ثابت وجود نداشته باشد، گروه سیار به مردم خدمات ارائه می‌کند.

پارسال با فعالیت پایگاه های بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی در مدت ۱۸ روز به ۷۲۰ نفر روز خدمات در پایگاه های ثابت و ۳۲۴ نفر روز از طریق گروه های سحاب، به مسافران نوروزی ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.