توزیع میوه تنظیم بازاری شب عید در آذربایجان غربی

معاون بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: توزیع میوه تنظیم بازار شب عید جهت متعادل نگهداشتن بازار از ۲۴ اسفند در ۳۵ نقطه استان آغاز شده است.

نادر رحیمی معاون بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب درختی برای این امر ذخیره سازی شده که قیمت عرضه سیب زرد هر کیلوگرم ۲۸۵ هزار ریال و قیمت سیب قرمز هم هر کیلوگرم ۲۴۵ هزار ریال تعیین شده است.

وی ادامه داد: تهیه و تامین پرتقال جهت تنظیم بازار میوه شب عید با نظارت کارشناسان مدیریت تعاون روستایی و اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان انجام شده است.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه میوه با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌شود، افزود: با برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، میوه مورد نیاز ایام پایانی سال بطور کامل تامین می‌شود و مشکلی در تنظیم بازار میوه نداریم.

وی اضافه کرد: تامین و توزیع مناسب میوه در ایام عید با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ایام پایانی سال در میان شهروندان اجرایی می‌شود و امسال این موضوع با حضور و مشارکت بخش خصوصی در دست انجام است.

رحیمی با اشاره به اینکه اتحادیه تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید میوه شب عید تعیین شده است، یادآور شد: میوه شب عید در غرفه‌های منتخب که محل آن‌ها از سوی ستاد تنظیم بازار میوه شب عید تعیین و اعلام شده است، عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه واگذاری عرضه این اقلام به بخش خصوصی از اهداف دولت است، گفت: عرضه کنندگان میوه شب عید در این راستا لازم است آن را هر کیلوگرم ۱۰ درصد زیر قیمت بازار بفروشند که در صورت نیاز به عرضه پایین‌تر از این میزان یارانه آن پرداخت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.