روزانه بین ۱۰ الی ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار می‌شود

معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ گفت: ۷۰ درصد از تماس‌های صورت گرفته از سوی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ به حوزه خدمات شهری مربوط می‌شود.

شهرام علی‌پور در حاشیه بازدید خبرنگاران از مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ (مرکز فناوری و نظارت هوشمند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان تهرانی استقبال خوبی را از سامانه ۱۳۷ داشتند و تماس‌های زیادی را با این سامانه در طی روز دارند.

وی با اشاره به اینکه روزانه بین ۱۰ الی ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار می‌شود گفت: همکاران بنده در ستاد و در نواحی در ۳ شیفت صبح، ظهر و شب نسبت به برقراری تماس‌ها پاسخگویی مناسب را انجام می‌دهند.

معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ تصریح کرد: از میزان تماس‌هایی که با سامانه ۱۳۷ در روز برقرار می‌شود؛ ۶۰ درصد تماس‌ها در شیفت صبح است.

علی‌پور با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از تماس‌های صورت گرفته از سوی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ به حوزه خدمات شهری مربوط می‌شود، گفت: بر همین اساس همکاران بنده در سطح ستاد و نواحی نسبت به درخواست‌های شهروندان پاسخ‌ها را خواهند داد.

وی ادامه داد: در طی هفته‌های گذشته و در قالب هفته درختکاری (از ۱۵ اسفندماه) به مدت یک هفته شهروندان تهرانی تماس‌هایی را با سامانه ۱۳۷ جهت درخواست درخت و نهال داشتند که در یک بازه زمانی یک هفته‌ای ۲۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ با موضوع درخواست نهال و درختکاری ثبت شده است.

معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ افزود: شهروندان تهرانی همچنین در سایر موضوعات از جمله آبگرفتگی معابر، لغزندگی معابر و ... با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرند.

علی‌پور در خصوص نحوه رسیدگی به درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ گفت: به محض برقراری این تماس‌ها؛ درخواست‌ها ثبت می‌شود و بلافاصله پس از پیگیری پیامکی برای شهروندان ارسال و نتیجه درخواست آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به تغییر و تحول صورت گرفته در سامانه ۱۳۷ تصریح کرد: در همین ارتباط کیفی‌سازی پاسخگویی‌ها به صورت ویژه در دستور کار این مجموعه قرار گرفته ضمن اینکه از ساعت ۲۴ روز گذشته تا به امروز ۵ هزار تماس برقرار شده است.

معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ افزود: تلاش همکاران بنده در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ به این شکل است که هیچ‌گونه پشت خطی از سوی شهروندان نداشته باشیم البته شاید در مواقعی ۳ الی ۴ دقیقه شهروندان در پشت خط معطل بمانند، اما تلاش ما این است که در اسرع وقت به درخواست‌های آن‌ها پاسخ دهیم.

علی‌پور گفت: البته شهروندان می‌توانند از سایر روش‌های دیگر موارد و موضوعات و درخواست‌های خود را به سامانه ۱۳۷ مطرح بکنند که از جمله این روش‌ها می‌توان به سامانه تهران من و همچنین شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و شهروندان می‌توانند موضوعات را به صورت تصویری از طریق این شبکه‌ها ارسال کنند.

وی با بیان اینکه سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ مزاحمت‌های پیگیری به آن شکل که در سایر اپراتور‌ها هست را ندارد گفت: شاید برخی از شهروندان موضوعاتی را از طریق سامانه ۱۳۷ به اطلاع همکاران بنده برسانند که ارتباطی با حوزه مدیریت شهری ندارند که این موارد بسیار کم و نادر است.

معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ همچنین به آمادگی همکاران ستادی و نواحی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: البته همکاران بنده در طول سال و بدون تعطیلی آماده خدمترسانی هستند که در ایام نوروز نیز به همین شکل خدمترسانی ادامه خواهد داشت.

علی‌پور در پایان گفت: ۱۲۰ نفر از همکاران بنده در ستاد و نواحی آماده خدمترسانی و پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ هستند.

برچسب ها: شهری ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار