پشت پرده دعوت نشدن رودیگر به تیم‌ ملی آلمان

مارکا امروز از دلیل دعوت نشدن مدافع رئال به تیم ملی آلمان پرده برداشت.

هانسی فلیک، مربی تیم ملی آلمان، دیروز فهرست تیمش برای دو بازی دوستانه برابر پرو و بلژیک را اعلام کرد و در آن نام رودیگر به چشم نمی‌خورد. برای بسیاری عجیب بود که چرا رودیگر که در بهترین فرم خودش قرار دارد، به تیم ملی دعوت نشده، اما مارکا در این رابطه گزارش داد که رودیگر در تماس تلفنی با فلیک از او خواسته بود که به دلیل تقویم فشرده ماه‌های مارس و آوریل و بازی‌های سنگینی که رئال پیش رو دارد، از او برای این دو بازی دوستانه دعوت نکند و فلیک نیز موافقت کرد.

رودیگر توانسته به ترکیب اصلی رئال برسد و در کنار ادر ملیتائو، زوج دفاعی خوبی تشکیل داده‌اند. او از حیث دقایق بازی نیز چهارمین بازیکن حال حاضر رئال است و بر خلاف ابتدای فصل، حالا هر بازی در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد. البته مصدومیت‌های متوالی داوید آلابا نیز در فیکس شدن رودیگر بی‌تاثیر نبوده است.

رئال مادرید فردا به مصاف بارسا می‌رود و پس از فیفا دی نیز بازی برگشت برابر بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری و دو بازی رفت و برگشت کلیدی مقابل چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را باید برگزار کند. بدون شک رودیگر برای بازی مقابل تیم سابقش چلسی انگیزه‌های بالایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار