راه اندازی ۴۰ نوروزگاه در مازندران

۴۰ نوروزگاه در نقاط مختلف مازندران برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی آماده شده اند.

روح الله سلگی معاون سیاسی و امنیتی استاندارمازندران در آیین آغاز به کار نوروزگاه قائم شهر در اتوبان ساری به قائم شهر گفت: به منظور میزبانی مطلوب از مسافران نوروزی و ارائه اطلاعات ۴۰ ایستگاه نوروزی در مازندران با حضور دستگاه‌های خدمات رسان راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه در برخی شهرستان‌های گردشگر پذیر در غرب استان به دلیل حضور گسترده‌تر مسافران سه یا ۴ ایستگاه نوروزی آماده شده است، افزود: مازندران استان‌های نخست گردشگری کشور است که پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۲۲ میلیون مسافر از اقصی نقاط کشور مهمان استان باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندارمازندران ادامه داد: شهرداری‌ها، ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جمعیت هلال احمر، جهاد کشاورزی، راه و ترابری و اوقاف و امورخیریه دستگاه‌های پیشگام در عرصه خدمات رسانی به مسافران در تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان هستند.

سلگی با بیان اینکه ستادتسهیلات نوروزی بخاطر تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان امسال تمهیدات ویژه‌ای پیش بینی کرده است، گفت: خدمات متنوع فرهنگی، اجتماعی و رفاهی به مسافران داده خواهد شد و مایحتاج ضروری و کالا‌های اساسی مردم، مراکز و اماکن پذیرایی تهیه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار