اپلیکیشنی که مانع توهین کاربران آیفون به کاربران اندروید می‌شود

محققان اپلیکیشنی را ابداع کرده‌اند که می‌تواند از اهانت کاربران آیفون به کاربران اندروید در گروه‌های چت جلوگیری کند.

اگر از کاربران اندرویدی هستید که از توهین در یک چت گروهی توسط کاربران آیفون خسته شده اید، زیرا حضور شما باعث سبز شدن حباب‌های متنی و کاهش سطح سرویس دهی از iMessage به SMS می‌شود، این برنامه جدید این مشکل را حل می‌کند.


بیشتر بخوانید: درخواست گوگل از اپل برای تغییر پیامرسانی محصولاتش


هنگامی که کاربران اندرویدی که از طریق RCS (سرویس ارتباط غنی) صحبت می‌کنند، به کاربر آیفون اجازه می‌دهند به گروه بپیوندد، همین اتفاق می‌افتد و سرویس از RCS به پیامک کاهش می‌یابد، محدودیت‌های کاراکتر برگشت داده می‌شوند، دریافت‌های تصویر، ویدیو و خواندن کاهش می‌یابند و نشانگر‌های نوشتن غیرفعال می‌شوند.

هنگامی که Sunbird Message را راه اندازی می‌کنید، همه چیز تغییر می‌کند. Sunbird یک برنامه پیام رسانی جهانی است که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد تا در طول یک چت گروهی خود را به عنوان کاربران iOS معرفی کنند. هیچ حباب سبزی در رویت نخواهد بود و تمامی ویژگی‌های iMessage با نصب اپلیکیشن در دسترس کاربران اندرویدی قرار می‌گیرد.

این برنامه هنوز در مرحله آزمایش بتا است و اکنون می‌توانید با پیوند دادن مرورگر خود به www.sunbirdapp.com به لیست انتظار بپیوندید. وقتی شماره شما رسید، ایمیلی دریافت می‌کنید که از شما دعوت می‌کند به یک نسخه بتا بپیوندید.

خبر خوب این است که Sunbird Messaging حداقل برای آینده قابل پیش بینی رایگان خواهد بود. سازندگان برنامه می‌گویند: "در حال حاضر هیچ دلیلی نداریم که اشتراک‌های پولی را صرفا بر اساس اهداف خود اجرا کنیم. در حال حاضر یک هدف در ذهن داریم و آن اجرای iMessage در اندروید برای میلیون‌ها کاربر است. بیایید ابتدا دنیا را به هم متصل کنیم. "

Sunbird از طریق Wi-Fi و شبکه‌های تلفن همراه کار می‌کند، اگرچه ممکن است زمانی که Wi-Fi در دسترس نیست از داده استفاده شود. راه اندازی این پلتفرم کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد و برای افزودن iMessage به گوشی اندرویدی خود به کمتر از ۵ دقیقه زمان نیاز دارید. از آنجایی که این یک پلتفرم جهانی خواهد بود، این برنامه در اپ استور سامسونگ گلکسی و اپ گالری هواوی نیز در دسترس خواهد بود.

صندوق ورودی یکپارچه به کاربران برنامه امکان دسترسی به حساب‌های WhatsApp و Facebook Messenger را می‌دهد. در نهایت، پشتیبانی اضافه خواهد شد تا کاربران بتوانند صندوق ورودی خود را برای Telegram، Discord، RCS، Slack و ... ببینند.

منبع: 24.ae

برچسب ها: گروه چت ، آیفون ، اندروید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.