الحشد الشعبی از نابودی ۸ مخفیگاه داعش خبر داد

الحشد الشعبی از نابودی ۸ مخفیگاه نیرو‌های تروریستی داعش و کشف و ضبط ۳ بسته انفجاری در کرکوک و صلاح الدین خبر داد.

الحشد الشعبی روز شنبه از نابودی ۸ مخفیگاه نیرو‌های تروریستی داعش و کشف و ضبط ۳ بسته انفجاری در کرکوک و صلاح الدین خبر داد.

به گزارش «الفرات نیوز»، بر اساس بیانیه سازمان الحشد الشعبی نیرو‌های امنیتی توانستند عملیات کرکوک و شرق دجله و محور شمال را با همکاری ارتش عراق در مناطق مشترک استان‌های کرکوک و صلاح الدین با موفقیت به اتمام برسانند.

این بیانیه افزود که تیپ‌های ۵۲ و ۶۱ و ۱۶ و ۶۳ و ۴۰ و هنگ ماموریت‌های ویژه و هنگ عملیات‌های ویژه فرماندهی کرکوک و شرق دجله و فرماندهی محور شمال و سایر نیرو‌های نظامی در این عملیات با همکاری نیرو‌های پشتیبانی و فنی مشارکت کردند.

همچنین نیروی هوایی ارتش عراق در این عملیات با هدف بیرون راندن عناصر باقی مانده داعش و جلوگیری از تحرکات عناصر آن‌ها بین کرکوک و صلاح الدین شرکت کرد. این بیانیه اشاره کرد که عملیات امنیتی امروز منجر به نابودی ۸ پناهگاه نیرو‌های داعش و یافتن ۳ بسته انفجاری شد.

پیش از این جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش عراق پنج حمله هوایی از ابتدای سال ۲۰۲۳ به مناطق دور دست در مرز‌های دیالی و صلاح الدین انجام دادند. این حملات به هلاکت ۲۰ تروریست داعشی از جمله چهار سرکرده داعش منجر شد.

این تروریست‌ها، سه هسته مهم تشکیل داده بودند که ۵۰ درصد از حملات به روستا‌های آزاد شده و نیرو‌های امنیتی در شش منطقه از مرز‌های دیالی و صلاح الدین معروف به مثلث مرگ را انجام می‌دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
داعش = کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
روحت شد سردار شهید که این نیرو را سازمان دهی کردی که خودش دیگر میتواند جلو داعش را بگیرد
آخرین اخبار