تظاهرات ده‌ها هزاران نفری علیه نتانیاهو در یازدهمین شنبه+ فیلم

شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای یازدهمین هفته دست به اعتراض زدند.

شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی برای یازدهمین هفته به خیابان‌ها آمدند تا علیه کودتای قضایی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعتراض کنند.

شنبه هفته گذشته هم بیش از ۳۰۰ هزار صهیونیست برای دهمین هفته در تل آویو و سایر شهر‌های فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.

کمی پس از گذشتن از شروع تظاهرات شهرک‌نشینان پلیس رژیم صهیونیستی به آن‌ها هجوم برده و با ماشین آب‌پاش به سوی شهرک‌نشینان صهیونیست شلیک کرد.

روز گذشته رئیس پیشین شاباک با حمله به بنیامین نتانیاهو گفت: او با تاکید بر انجام اصلاحات قضایی، عقلش را از دست داده است و افزود: «نتانیاهو به سمت پرتگاه می‌رود و من به وی اعتمادی ندارم.»

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است.

در لایحه کابینه نتانیاهو موسوم به «اصلاح قانون قضایی» که ساکنان سرزمین‌های اشغالی از آن به کودتای قانون اساسی تعبیر می‌کنند، از اختیارات دستگاه قضایی این رژیم کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه دستگاه اجرایی و قانونگذاری در این رژیم تقویت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
زدی ضربتی ضربتی نوش کن !
انشاا... که با همین اعتراضها ریششون کنده میشه و تموم !
آخرین اخبار