۲۷۱ نیروی امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر سیستان و بلوچستان حضور دارند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷۱ نیروی امدادگر و سازمان جوانان در طرح نوروزی هلال احمر استان حضور دارند و به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌دهند.

 علیرضا میربهاء الدین در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از ۲ بخش طرح امداد و نجات و راهنمای مسافران تشکیل شده و ۶۰ پایگاه ثابت و سیار، خدمات مورد نیاز تا ۱۵ فروردین سال آینده را به مسافران ارائه می‌دهند.

وی افزود: در مدت اجرای این طرح ۳۵ مکان برای اسکان اضطراری مسافران، یک فروند بالگرد، ۸۸ دستگاه آمبولانس، وانت، سواری، خودروی نجات تخصصی در نظر گرفته شده و ۲۷۱نفر امدادگر ماهر این جمعیت نیز روزانه به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارائه کمک‌های اولیه، جستجو و نجات، انتقال مصدومان به مراکز درمانی، رها سازی مصدوم و اسکان اضطراری از جمله وظایف نیرو‌های هلال احمر در اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: در این طرح فعالیت‌های فرهنگی مختلفی از جمله برپایی ایستگاه نماز، ایستگاه نقاشی کودکان، توزیع بروشور راهنمای مسافران نوروزی و جعبه‌های آموزشی اجرا می‌شود.

میر بهاء الدین از راه‌اندازی و فعال سازی ۲ پست خواهران در شهرستان‌های زاهدان و چابهار و استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در زاهدان خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر استان با تلفن ۱۱۲ در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل پاسخگوی سووالات و درخواست‌های عموم مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار