استاندار سیستان و بلوچستان:

سطح تجارت با پاکستان و افغانستان باید افزایش یابد

کرمی با بیان اینکه سطح تجارت با پاکستان و افغانستان باید افزایش یابد گفت: اتاق بازرگانی استان با رایزنی و گردآوری تجار و برگزاری نشست‌های متعدد فعالیت‌های تجاری را با سایر کشور‌ها توسعه دهد.

 محمد کرمی،استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با اعضای اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تجارت تنها صادرات به افغانستان و پاکستان نیست و باید به تجارت با کل دنیا فکر کنیم چرا که در این استان با دسترسی به اقیانوس به تمام دنیا متصل هستیم و این ظرفیت را داریم که با تمام کشور‌ها ارتباط تجاری داشته باشیم.

وی بیان کرد: تجارت بسیار مهم هست و سیستان و بلوچستان هم استانی است که از جایگاهی استراتژیک برخوردار بوده چرا که این ظرفیت را دارد که با تمام دنیا بتواند ارتباط تجاری داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان برای سرمایه گذاری بسیار مستعد و دارای ظرفیت هست و چینی‌ها برای سرمایه گذاری آماده‌اند چرا که به عقیده آن‌ها ظرفیت سرمایه‌گذاری در دبی و امارات اشباع شده، اما در سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بکر برای سرمایه گذاری وجود دارد.

وی تصریح کرد: این در حالیست که با این همه فرصت سرمایه‌گذاری در منطقه، اما مردمی که سرمایه دارند، می‌ترسند و یا نمی‌دانند کجا و چگونه سرمایه گذاری کنند بنابراین باید سرمایه گذاران را جمع کنیم و در نشست‌های مختلف از فرصت‌های سرمایه گذاری و روند کار آگاه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.