آغاز معاینه حجاج در زنجان

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر این استان معاینه حجاج زنجانی را آغاز کرد.

جواد خرم نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر استان زنجان معاینه حجاج زنجانی را آغاز کرد.

جواد خرم در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده معاینه حجاج زنجانی در قالب ۹ کاروان از زائران خانه خدا با یک‌هزار و ۳۳۰ زائر و ۴۰ نفر از عوامل از شنبه آغاز شد.

وی یادآوری کرد: از مجموع ۹ کاروان زائران خانه خدا، ۶ کاروان به شهرستان زنجان، دو کاروان شهرستان خدابنده و یک کاروان به شهرستان های خرم دره و ابهر اختصاص دارد.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: در نوبت صبح و بعدازظهر روز۲۷ اسفند ۲۲۸ نفر از حجاج در شهر زنجان معاینه شدند.

خرم تاکید کرد: طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری در نوبت صبح و بعدازظهر مجدد معاینه زائران زنجانی که روز گذشته مراجعه نکرده اند، انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از زائرانی که مدارک آنها تکمیل نشده و نیازمند بررسی دارد، با اطلاع قبلی و در نوبت دوم معاینه آنان انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: همچنین آن دسته از زائرانی که به هر نحوی نمی توانند در هفته جاری برای معاینه مراجعه کنند، دوباره با اطلاع قبلی، مورد معاینه قرار خواهند گرفت.

خرم با بیان اینکه : فردا یکشنبه زائران شهرستان خدابنده ویزیت خواهند شد، افزود: محل معاینه زائران این شهرستان در جمعیت هلال احمر خدابنده خواهد بود.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: جمعه هفته جاری نیز معاینه زائران خانه خدا شهرستان های ابهر و خرم دره نیز در شهر ابهر انجام خواهد شد.

برچسب ها: حجاج ایرانی ، سفر حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.