توزیع ۸۰۸ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع ۲۱۴ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۴ تن گوشت مرغ منجمددر اسفند با نظارت این سازمان در استان خبر داد.

 رضا بهراملو با بیان اینکه عمده مراکز عرضه این محصولات مناطق کمتر برخوردار بوده‌اند گفت: همچنین ۷۷۶ تن شکر و ۶۶۰ تن برنج هندی در اسفند امسال توزیع شده است.

او با اشاره به برگزاری جلسات منظم روزانه قرارگاه امنیت غذایی استان از ابتدای اسفند با حضور اعضای مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی استان، دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی استان گفت: نظارت بر بازار به صورت مستمر و شبانه روزی انجام شده و تا به امروز بازار اقلام کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از ثبات خوبی برخوردار بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان  گفت: وضعیت باثبات و موجودی مطلوب کالا‌های اساسی استان و توزیع مناسب این اقلام حاصل زحمات مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی استان و نهاد‌های نظارتی و حاکمیتی و همدلی و هم افزائی مسئولان استان است.

بهراملو گفت: با رصد روزانه بازار نحوه توزیع کالا‌ها و اقلام کالا‌های اساسی به صورت روزانه مدیریت و برنامه ریزی شده است و سهمیه‌های توزیعی و مناطق توزیع به صورت روزانه تنظیم و در قالب مدیریت پویا اعمال شده است تا کمبود اقلام در بازار پیش نیاید.

او از پیگیری جذب سهمیه گوشت گرم وارداتی به استان خبر داد و گفت: توزیع گوشت گرم وارداتی در استان در ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

عرضه میوه شب عید در ۹۵ نقطه سطح استان همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: عرضه میوه شب عید از ۲۶ اسفند ماه شروع شده و در ۹۵ نقطه سطح استان همدان و شهرستان‌های استان در حال توزیع است و تا دوم عید نوروز ادامه دارد.

بهراملو با بیان اینکه میوه تهیه شده از لحاظ کیفیت و سایز مورد رصد قرار گرفته و دارای کیفیت مطلوبی است،گفت: در حال حاضر ۵۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال برای استان همدان تامین شده که در صورت نیاز افزایش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار