مسافران نوروزی با اطلاع از شرایط جوی سفر کنند

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پیش بینی‌های لازم برای اطلاع رسانی سریع و موثر هشدار‌های هواشناسی شده است.

علیرضا قاری‌قرآن رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برنامه ریزی برای اطلاع رسانی بهنگام وضع هوا در نوروز گفت: صدور پیش آگاهی اولیه در خصوص شرایط جوی نوروز ۱۴۰۲ از نیمه دوم اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تمام پدیده‌های جوی، طی ۲۴ ساعت رصد و پایش و هشدار‌های هواشناسی در سطوح مختلف (زرد، نارنجی، قرمز) اعلام می‌شود.


او با اشاره به اطلاع رسانی ویژه به فرمانداران شهرستان‌های درگیر پدیده‌های مخرب جوی افزود: اطلاع رسانی سریع و موثر هشدار‌های صادر شده به دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه دستگاه‌های امدادی شامل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیریت بحران، پلیس راهور، پلیس راه، هلال احمر، اوژانس و ... از طریق شبکه دولت و نمایندگان منتخب دستگاه‌ها انجام می‌شود.


رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: برنامه ریزی شده تا در صورت لزوم هشدار هواشناسی مربوط به وضع جوی در محور‌های مواصلاتی استان به دستگاه‌های امدادی شامل پلیس راه استان و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.