ضرورت انجام اقدامات شاخص از سوی دستگاه‌های اجرایی برای رویداد اردبیل ۲۰۲۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل خواستار تدوین و اجرای برنامه‌های شاخص دستگاه‌های اجرایی در قالب رویداد گردشگری اردبیل ۲۰۲۳ شد.

رضا قاسمیان با اشاره به وجود ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف گردشگری، خواستار تدوین و اجرای برنامه‌های شاخص دستگاه‌های اجرایی در قالب رویداد گردشگری اردبیل ۲۰۲۳ شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ -پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو- گفت: استان اردبیل در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ادبیات، نوع پوشش و لباس، اذان و آیین‌های فرهنگی و مذهبی حرفی برای گفتن دارد و می‌توان از این ویژگی‌های شاخص در راستای تولید محتوا بهره برد.

قاسمیان توجه به زیبایی‌های آداب و رسوم مختلف در استان از جمله لباس‌ها، بایاتی‌ها و انواع غذا‌های سنتی منطقه را ضروری دانست و خواستار معرفی این ویژگی‌ها در تولیدات محتوایی و برنامه‌های شاخص فرهنگی شد.

او ورود هر یک از دستگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و دانشگاه‌ها را در راستای تولیدات فاخر حوزه‌های مربوط برای ارائه در قالب رویداد گردشگری اردبیل ۲۰۲۳ مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است؛ ارائه گزارش اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های مختلف فرهنگی برای رویداد گردشگری اردبیل ۲۰۲۳، از بخش‌های دیگر این نشست بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار