درگذشت علی اکبر بادامچیان و پیام تسلیت آیت الله دری نجف آبادی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی درگذشت مرحوم علی اکبر بادامچیان را تسلیت گفت.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی درگذشت مرحوم علی اکبر بادامچیان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
((انا الله وانا الیه راجعون))

ارتحال برادر گرامی و متعهد و خدمتگزار دلسوز نظام و اسلام و امام و رهبری مدظله و مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی مرحوم حاج علی اکبر بادامچیان «رض» عضو حزب مؤتلفه اسلامی و ازسابقون اولون در انقلاب اسلامی که همواره منشأ خدمت و خیر و برکت و مجاهدت در راه خداوند متعال و اهل البیت علیهم السلام بوده اند را به مقام معظم رهبری مدظله العالی و برادر بزرگوارشان حاج اسدالله بادامچیان دبیر کل محترم حزب مؤتلفه اسلامی، بیت شریف و مکرّم و وابستگان به آن بزرگوار و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی تسلیت عرض نموده. از خداوند متعال برای آن راحل الی الله و برادر فداکار و ولایتمدار علو درجات و حشر با شهدا و صالحین و برای بازماندگان مکرم و دوستان و ارادتمندان به آن فقید سعید صبرو اجر و حسن توفیق و برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سلامت و عافیت و پیروزی و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

خداوند قلب مطهر، ولی نعمت ما حضرت امام عصر «عج» را از ما خشنود و به همه ما توفیق خدمت صادقانه و جهاد مخلصانه کرامت فرماید.

انشاالله

بمنه و کرمه.
دری نجف آبادی
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک

علی اکبر بادامچیان از فعالان نهضت انقلاب اسلامی و یاران دیرین امام و رهبری و از خیرین و تلاشگران اقتصاد اسلامی دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع او ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ از مقابل مسجد الرضا (ع) واقع در میدان شهدا، خیابان عظیم زادگان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.