اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی قم توزیع می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی قم گفت: در ایام نوروز ۱۰۰هزار نسخه محصولات فرهنگی در بین مسافران نوروز ۱۴۰۲ توزیع می‌شود.

 به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی بیست و هشتم اسفندماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: مهمترین هدف کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل، دسترسی آسان و در کمترین زمان ممکن گردشگران به اطلاعات مورد نیاز خود پیرامون اماکن تاریخی و گردشگری در مقصد سفر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم در ادامه با اشاره به اینکه استان قم محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است، اظهار کرد: سهم بالایی از مسافران نوروزی کشور به این استان سفر می‌کنند و یا از این استان می‌گذرند.

او با بیان اینکه پایگاه‌های راهنمایی مسافران نقش بسزایی در خدمات‌رسانی به مسافران دارند، ادامه داد: پایگاه‌های راهنمای سفر در مبادی ورودی شهر در محور‌های تهران - قم استقرار می‌یابند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم در ادامه از تهیه و توزیع ۱۰۰هزار نسخه محصولات فرهنگی در بین زائران نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: این نسخه‌ها شامل تهیه و توزیع نقشه، بروشور، کتابچه راهنمای گردشگری و لوح فشرده معرفی جاذبه‌ها و آثار تاریخی است.

ارجمندی در ادامه برگزاری آیین نمادین استقبال از مسافران نوروزی در عوارضی تهران – قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در این آیین بسته‌های فرهنگی حاوی نقشه راهنما، کتابچه راهنمای گردشگری و شاخه‌گل به مسافران نوروزی اهدا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم در پایان با تاکید بر اهمیت میزبانی مطلوب از زائران و گردشگران افزود: رفتار شایسته با گردشگران داخلی و خارجی خاطره سفر به قم را در ذهن آنان ماندگار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.