در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

عروسک موچولو نیاز به شخصیت پردازی دارد

مرضیه برومند گفت: گروه سازنده موچولو باید بر روی شخصیت پردازی عروسک ، متن و محتوای صحبت‌های به صورت هدفمند تمرکز کنند.

مرضیه برومند کارگردان و عروسک گردان گفت: در برخورد با انجمن خیریه سندرم داون ایران و اعضای آن متوجه شده بودم که علاقه به طراحی و تولید عروسک شبیه به خود را داشتند ، بنده گروه سازنده این عروسک را نیز راهنمایی کردم ، طرح این عروسک توسط بنفشه بدیعی صورت گرفت که عروسک ساز بسیار متبحری است.

برومند گفت: هنگام طراحی موچولو از من خواسته شد تا نظر خود را اعلام کنم که در نهایت با اصلاحاتی بر روی آن صورت گرفت عروسک ساخته شد و از نظر طراحی و ساخت عروسک خوبی است.

عروسک موچولو

او می گوید: در رونمایی این عروسک حضور داشته ام که هماهنگی این عروسک با دوربین در ابتدا دچار ضعف بود اما پیشرفت آن در همایش دوم کاملا قابل مشاهده است، کار کردن با عروسک فعالیت سختی است زیرا همزمان باید عروسک را گرداند و با دوربین هماهنگ بود.

برومند گفت: به نظر می رسد که باید حرفه ای تر کار شود و بر روی بر شخصیت پردازی عروسک، متن و محتوای صحبت های موچولو باید به صورت هدفمند تمرکز کنند، همچنین می توانند بر روی صدا تمرین بیشتری داشته باشند تا این عروسک بتواند جای خود را میان مخاطبان پیدا کند.

وی افزود: وقتی می گویند زی زی گولو ، زی زی گولو فقط یک عروسک نیست عروسک گردانی و صداپیشگی آن هم در شناخته شدنش موثر بوده است و میزان سنی که برایش درنظر گرفته شده، جا انداختن عروسک کار سختی است اما اینکه انجمنی بچه های سندرم داون را حمایت می کند اتفاق ارزشمند و خوبی است، همچنین  این انجمن فعالیت های درخور توجهی چون تئاتر و موسیقی دارند و مشخص است که مربیان به خوبی کار کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
اللهم اشف کل مریض
آخرین اخبار