باران عیدی شب عید آسمان به کرمانشاهیان

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت : از امشب (اواخر شب) به تدریج نفوذ سامانه بارشی (ضعیف تا متوسط) را داریم که همزمان توده هوای سرد هم وارد می‌شود.

شهناز حق‌پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت : شرایط جوی استان تا روز چهارشنبه ناپایدار است، البته در حال حاضر آسمانی صاف تا قسمتی ابری در جو منطقه مستقر است و اگر بارشی باشد در نواحی شمالی استان به شکل رگبار خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود به تدریج در ساعات بعدازظهر تا شب رشد ابر افزایش پیدا کند که در همین زمان هم احتمال رگبار پراکنده و خفیف وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: از امشب (اواخر شب) به تدریج نفوذ سامانه بارشی (ضعیف تا متوسط) را داریم که همزمان توده هوای سرد هم وارد می‌شود به طوری که در ارتفاعات و گردنه‌ها ممکن رگبار‌های برفی داشته باشیم.

وی گفت: از روز چهارشنبه این موج عبور می‌کند و پنجشنبه و جمعه شرایط نسبتا پایداری در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. اگر بارشی در روز جمعه باشد به صورت خفیف و پراکنده خواهد بود و مجددا امواج ناپایداری در روز‌های شنبه تا دوشنبه هفته آینده جو منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار