تشدید بازرسی بهداشت محیط و کار در سلامت نوروزی در آذربایجان غربی+فیلم

معاون دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی، نظارت بر مراکز اقامتی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تشدید می شود.

 معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: هدف از اجرای طرح تشدید بازرسی بهداشت محیط و کار، حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی با تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس از جمله قنادی ها، رستوران‌ها و اماکن عمومی نظیر هتل ها، مسافر خانه ها، مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی می‌باشد.

دکتر احسان ریخته‌گر ادامه داد: در برنامه سلامت نوروزی ۱۴۰۲ بیش از ۳۵۰ نفر از بازرسان بهداشت محیط در قالب ۱۹۱ تیم بازرسی مجهز به تجهیزات سنجش و نمونه‌برداری از آب، مواد غذایی و سطوح با اولویت نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن پرتردد به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت.

آرمیون مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت در این برنامه ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی کارشناسان سلامت محیط و کار و نیز کلیه سازمان‌ها و نهاد‌های همکار از جمله تعزیزات، نیروی انتظامی به ارائه گزارش از عملکرد این گروه پرداخت و گفت: برنامه سلامت نوروزی به ارتقای وضعیت بهداشت محیطی در مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی همچون پایانه‌های مسافربری و مراکز اسکان مسافران از جمله مدارس متمرکز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.