سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : طرح پویش سفر به کرمانشاه با هدف معرفی بهتر زیبایی‌های استان کرمانشاه به گردشگران دراستان اجرا می‌شود.

با تشکیل نشست‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه از حدود یک ماه پیش تاکنون ستاد در قالب ۱۲ کمیته فعالیت هایش را آغاز کرده وتا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ این فعالیت ها ادامه می‌یابد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه معرفی فرهنگ بومی استان کرمانشاه را از اهداف اصلی برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه اعلام کرد و گفت : با تهیه‌ی دفترچه‌های راهنمای سفر به معرفی میراث ملموس و ناملموس مناطق مختلف استان کرمانشاه پرداخته ایم.

وی به ثبت جهانی شهرکرمانشاه به عنوان سی وهفتمین شهر خلاق در زمینه‌ی خوراک و قابلیت ثبت جهانی اسب کُرد اشاره کرد و گفت: برنامه‌های خود را در این زمینه به بعد از عید نوروز موکول کرده ایم.

گفتگو با مسئولان استان‌های سلیمانیه گرمیان و حلبچه‌ی عراق درباره‌ی ثبت جهانی محور ساسانی هم از برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ است که فرمانی به آن اشاره کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.