رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از بهره‎مندی بیش از ۵۳ هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی، با اشاره به طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، به ارائه گزارشی از خدمات سازمان جوانان در 28 اسفندماه پرداخت و گفت: 53 هزار و 832 نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت (اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی) و 14 هزار و 759 نفر نیز از اکیپ‌های سیار سحاب (خدمات و آموزش امداد و کمک‌های اولیه) بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به این که 15 هزار و 74 نفر در پویش بهرفت (، مشارکت و از این پویش حمایت کردند، ادامه داد: 16 هزار و 230 نفر از فضای دوستدار کودک (نکات ترافیکی، ایمنی و امدادی) استفاده کردند. 7901 نفر نیز به خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: به 11 هزار و 319 نفر اقلام فرهنگی زیست محیطی توزیع شد؛ که در مجموع به 153 هزار و 589 نفر خدمات ارائه شد.

گفتنی است، 2419 نفر از اعضای سازمان جوانان در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، شرکت کردند.

برچسب ها: هلال احمر ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.