بیمارستان ضیایی اردکان جوابگوی جمعیت بالای این منطقه نیست

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: فضای کوچک بیمارستان ضیایی اردکان و جمعیت زیاد این منطقه باعث شده نوع خدمات دهی به مردم را زیر سوال ببرد.

سیدکاظم رضوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در نشستی با نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار اردکان افزود: بیمارستان ضیایی اردکان تنها بیمارستان استان یزد است که فراتر از استاندارد‌های جهانی خدمات ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: فضای کوچک بیمارستان و جمعیت زیاد این منطقه باعث شده نوع خدمات دهی را زیر سوال ببرد و نیاز به فاز دوم اورژانس و کمبود پزشک پررنگ شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: در بازدیدی که از اردکان داشته ایم و با توجه به مراجعات زیاد مردمی، در تلاشیم تعداد پزشک را افزایش دهیم تا شرایط موجود بهبود پیدا کند و رضایت مندی مردم بالاتر رود.

رضوی به پیگیری‌های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: بیمارستان ضیایی اردکان در سال ۱۳۲۹ هجری شمسی به همت مرحوم حسن ضیایی احداث و در سال ۱۳۳۱ به بهره‌برداری رسید..

او تعداد نیروی این بیمارستان را ۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: بعد از ۵۷ سال فعالیت در بیمارستان قدیم در خردادماه ۸۸ بیمارستان جدید ضیایی با ۱۴۸ تخت فعال به بهره‌برداری رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: این بیمارستان هم‌اکنون با ۱۸۷ تخت فعال و ۱۹۹ تخت مصوب پذیرای ماهانه دو هزار بیمار بستری در بخش، ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد مراجعه به اورژانس و ۱۴ هزار مورد مراجعه به پلی کلینیک و ۱۰ هزار مورد مراجعه برای خدمات پاراکلینیک (رادیولوژی، آزمایشگاه، سی‌تی‌اسکن، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، اکو و آزمون ورزش، فیزیوتراپی و...) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار