باند سرقت منزل در یزد متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی باند سارقان منزل با ۲۰ فقره سرقت متلاشی شد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در شهر یزد، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی سه سارق حرفه‌ای شدند و پس از اخذ مجوز قضائی، آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره انواع سرقت طلاجات، وجه نقد و اقلام با ارزش از منازل شهروندان اعتراف کردند.

او با بیان اینکه بسیاری از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

بهدانی فرد ادامه داد: بی تفاوتی برخی از شهروندان یزدی سبب شده که سارقان عبوری دست به سرقت از منازل و خودرو‌ها در شهر یزد بزنند که در این خصوص مردم باید ضمن جدی گرفتن توصیه‌های پلیس، در حفظ اموال خود کوشا باشند.

او یادآور شد: شهروندان در ایام نوروز توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و هنگام ترک منزل درب‌ها را به قفل ضد سرقت مجهز کرده و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار