قناعت گفت: با استقرار نیرو‌های جوان و انقلابی در مناصب مختلف خراسان جنوبی، رتبه دوم را از این حیث در کشور کسب کردیم.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در سیمای خاوران گفت: حضور رئیس جمهور در استان و استقبال بی نظیر مردم با وجود مسائل حاشیه‌ای که قبل از آن در کشور ایجاد شده بود و سفر رئیس قوه قضائیه به استان از جمله اتفاقات خوبی بود که امسال در استان رخ داد.

او افزود: در نیمه دوم امسال شاهد اغتشاشات و جنگ ترکیبی فرهنگی، سیاسی و دینی در کشور بودیم که با درایت رهبری و بصیرت مردم این مرحله را پشت سر گذاشته و شاهد حضور باشکوه مردم در ۱۳ آبان امسال و ۲۲ بهمن بودیم و کار جنگ تمام شد.

قناعت بیان کرد: امسال قطعی گاز نداشتیم و این را مدیون همکاران شرکت گاز استان هستیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال توجه و تمرکز ویژه به استقرار مدیران انقلابی و جوان در دستگاه‌های اجرایی استان داشتیم و مدیران بیشتر دستگاه‌ها تغییر کردند که ما در بین ۳۱ استان در تعداد تغییرات، رتبه دوم کشوری را داشتیم.

او گفت: تمرکز دوم ما پیگیری و تحقق مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان بود که اعتبارات خوبی جذب شد.

قناعت با اشاره به اینکه نقطه تمرکز سوم بر روی مسائل اولویت دار و زیر ساختی استان از جمله موضوع راه آهن و انتقال آب به نهبندان بود تصریح کرد: بخشی از این امور محقق شده است.


بیشتر بخوانید


استاندار گفت: تمرکز بعدی امسال ما، روی بهداشت و درمان و تجهیز بیمارستان‌ها در استان بود که با پیگیری و تحقق به پیشرفت رسیدیم.

او اظهار کرد: تمرکز بعدی حمایت از واحد‌های تولیدی و اشتغالزا در استان و توجه ویژه به واحد‌های تولیدی در استان است.

قناعت با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی برای آبرسانی، نقطه تمرکز بعدی ما است گفت: تا پایان ۱۴۰۳ شاهد آبرسانی به کل روستا‌های استان خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.