طرح نظارت برجایگاه های سوخت منطقه زاهدان در ایام نوروز ادامه دارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان گفت: طرح نظارت برجایگاه های سوخت منطقه زاهدان در ایام نوروز ۱۴۰۲ هم ادامه دارد.

  قربانعلی مردانی  در حاشیه بازدید از مجتمع خدماتی، رفاهی هامون زاهدان، گفت: طرح نظارت بر عرضه سوخت در جایگاهای منطقه زاهدان که از ۱۵ اسفند ماه جاری آغاز شده، همچنان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم در زمینه تأمین و توزیع و نظارت بر عرضه سوخت در منطقه زاهدان انجام شده و تیم‌های نظارتی منطقه درحال بازدید از جایگاه‌های سوخت هستند.

وی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده وضعیت بسیار خوبی از نظر تأمین و توزیع بنزین سفرهای نوروزی داریم و هیچ کمبودی در این خصوص در منطقه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هموطنان عزیز می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را از جایگاه‌های منطقه تأمین و از جاذبه‌های گردشگری استان پهناور سیستان و بلوچستان دیدن کنند.

وی با اشاره به طرح کدینگ کارت‌های سوخت در حوزه تحت پوشش این شرکت گفت: باتوجه به طرح استانی کدینگ کارت سوخت در این منطقه، کارت سوخت اضطراری در اختیار جایگاه‌ها قرارداده شده و مسافرین عزیز می‌توانند با کارت بنزین جایگاه، سوخت مورد نیاز خودروی خود را دریافت کنند.

مدیر منطقه زاهدان افزود: اطلاع رسانی در خصوص جایگاه‌های دارای کارت سوخت از طریق نصب بنر در ورودی شهر و جایگاه‌های بین راهی زاهدان انجام شده و همچنین تراکت‌هایی نیز برای اطلاع رسانی بیشتر تهییه شده و دراختیار ستاد استقبال مسافرین در محل پلیس راه زاهدان قرار داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار