بخشی‌زاده مطرح کرد؛

جهاد تبیین مهمترین برنامه رادیو در سال ۱۴۰۲

علی بخشی زاده معاون صدا در پیامی نوروزی گفت: مهمترین برنامه رادیو در سال جدید، جهاد تبیین است، رادیو به تمامی شبهات دشمن پاسخ می‌دهد.

علی بخشی زاده معاون صدا در پیامی نوروزی گفت: مهمترین برنامه رادیو در سال جدید، جهاد تبیین است، رادیو به تمامی شبهات دشمن پاسخ می‌دهد.

پیام نوروزی علی بخشی زاده معاون صدای جمهوری اسلامی ایران بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت تمامی همکاران و گرامیان محترم رادیو سلام عرض می‌کنم، تقارن تحول در طبیعت و ماه مبارک رمضان را خدمت یکایک شما تبریک می‌گویم.

سال پیش رو سالی پر از برکت، نعمت، سلامتی، عافیت و ان‌شاالله پر از زیارت باشد. وجود تک تک تان سلامت باشد.  کنار خانواده محترمتان ان‌شاالله این لحظه‌ها را تجربه کنید و سالی توام با عافیت برای ملت شریف و بزرگ ایران ان‌شالله رقم بخورد.

بخشی زاده در ادامه افزود: ان‌شاالله در سال آتی محور فعالیت خودمان را بر محور جهاد تبیین استوار می‌کنیم.
تمامی برنامه هایمان، برنامه‌ای که به صورت جدی ارائه می‌شود؛ درباره پاسخ به شبهاتی که دشمنان متنوع و متکسر ما در حال طراحی هستند و دائم اذهان مردم ما را بمباران می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما محور کارمان را ان‌شالله مسئله جهاد تبیین قرار خواهیم داد، افزود: یقینا در جهاد تبیین تقویت سرمایه اجتماعی، افزایش مشارکت مردم، تقویت وحدت ملی، حفظ و حراست از هویت ملی و نگاه همه جانبه به مقوله امنیت ملی، سرلوحه کار ماست.

معاون صدا خاطر نشان کرد: این احساس امنیت، این مشارکت جدی، امید و نشاط به امید خدا در برنامه‌ها سرشار خواهد بود. به مدد و لطف الهی و کار بلدی شما همکاران عزیزم. ان‌شاالله به دعای خیر شما دوستان خوبم سلامتی و تندرستی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
منافقین و صهیونیستها هنوز هم جاسوسی و سم پاشی می کنند ولی انشالله چیزی نمانده به جمع پنج عضو شورای امنیت برسیم به کوری چشم یهود نجس
آخرین اخبار