ورود سامانه بارشی جدید به کهگیلویه و بویراحمد

اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد برای نوروز آسمانی بارانی با احتمال بارش برف در این استان پیش بینی کرد.

علی کرمی گفت: هوای استان امروز ابری با بارش باران و در برخی مناطق سردسیری و ارتفاع‌ها همراه با بارش برف خواهد بود. در این روز رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای هم دور از انتظار نخواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی  افزود: فردا وضعیت جوی استان ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات و مناطق سردسیری بارش برف پیش بینی می‌شود.

او گفت: پنجشنبه سوم فروردین ماه، هوای استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه آلود شده و کاهش دما اتفاق می‌افتد.

کرمی گفت:  چهارم فروردین ماه، هوای استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد خواهد بود. در روز شنبه پنجم فروردین ماه، هوای استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، از اواخر وقت ابری و در برخی نقاط همراه با بارش باران خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز یکشنبه ششم فروردین ماه، وضعیت جوی استان ابری همراه با بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، گاهی رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای خواهد بود.

کرمی افزود: دوشنبه هفتم فروردین ماه، هوای استان ابری همراه با بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، گاهی رگبار، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

اوادامه داد: سه شنبه هشتم فروردین ماه، وضعیت جوی استان ابری همراه با بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، گاهی رگبار، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای خواهد بود.

به گفته وی، چهارشنبه نهم فروردین ماه، هوای استان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که در صورت هرگونه تغییر در نقشه‌های پیش یابی، اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.