تردد در راه‌های استان اردبیل ۴۵ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۴۵ درصدی تردد در راه‌های استان خبر داد و گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی در ۲۴ اسفند تا ساعات پایانی روز گذشته در مجموع ۲۸۸ هزار تردد ورودی و خروجی در راه‌های استان ثبت شده است.

کلیم اله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ۲۴ اسفندماه تا ساعات پایانی ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ مجموع تردد ورودی در راه‌های استان ۱۶۰ هزار تردد و میزان تردد خروجی ۱۲۷ هزار تردد بوده است که نسبت تردد‌های ورودی به خروجی از استان ۱۲۵ درصد بوده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تردد ورودی در راه‌های استان ۱۱۶ هزار مورد و تردد خروجی از راه‌های استان ۸۲ هزار تردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: بیشترین ورودی ثبت شده در این مدت مربوط به محور اردبیل-سرچم با بیش از ۳۸ هزار تردد و اردبیل آستارا با بیش از ۳۲ هزار تردد بوده است.

وثوقی با اشاره به مه آلود بودن برخی از راه‌های استان از جمله اردبیل- سرچم از رانندگان خواست حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند

وی اظهار کرد: راهداری استان در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی با تمام امکانات آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است وهمزمان با سراسر کشور از امروز طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن در ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ارائه پیام‌های ایمنی و ترافیکی اجرا خواهد شد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌های مسافربری و شرکت‌های حمل‌ونقل را به سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.