افزایش ۲۸ درصدی مسافران ورودی به استان بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افزایش ۲۸ درصدی مسافران نوروزی به استان خبر داد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد موج حضور مسافران به استان افزایش یافته است.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر صبح امروز در حاشیه استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر بوشهر در گفتگو با خبرنگار تسنیم با قدردانی از تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در ارائه خدمات به مسافران در شهر‌های استان بوشهر اظهار داشت: در این راستا ضمن فراهم شدن اقامت در هتل‌ها، مهمانسراها، بومگردی‌ها، هتل آپارتمان، کلاس‌های مدارس برای اسکان مسافران تعیین شده است.

وی با قدردانی از همکاری آموزش و پرورش استان بوشهر در فراهم کردن اقامت مسافران در کلاس‌های درس افزود: کمپ‌های خود چادری و موقت در نقاط گردشگرپذیر استان از جمله در بندر بوشهر تعیین و زمینه اقامت گردشگران فراهم شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه ۲۹ کمپ امدادی در سطح استان از سوی جمعیت هلال احمر تعیین و راه‌اندازی شده است گفت: ۱۵ مرکز اورژانس در سطح استان خدمات لازم ارائه می‌دهد.

سجادی‌منش کاهش تصادفات در سطح استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: با تلاش نیروی انتظامی و پلیس راهور نرخ تصادفات جرحی و فوتی در محور‌های استان بوشهر کاهش یافته است.

وی از ایجاد پویش سفر ایمن در سه نقطه شمالی، جنوبی و مرکزی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در مجتمع‌های اقامتی بین راهی برنامه‌های شاد و مفرح و افطاری در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از راه اندازی ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر‌های مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: برای راهنمایی مسافران ورودی به شهر‌های مختلف ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی ایجاد شده است.

سجادی‌منش وضعیت موجودی کالا و ارزاق عمومی در ابعاد گوناگون در شهر‌های استان بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد موج حضور مسافران به استان افزایش یافته است.

وی از افزایش ۲۸ درصدی مسافران نوروزی به استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از ۲۵ اسفند تاکنون تعداد گردشگران و تردد خودرو‌ها در محور‌های ورودی استان بوشهر افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته حجم و تراکم ورودی مسافران بیشتر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.