تردد بیش از سه میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی البرز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱، تردد سه میلیون و ۴۲۸ هزار و ۴۷۵ خودرو در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

حمید پرورشی اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۵۲ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱، تردد سه میلیون و ۴۲۸ هزار و ۴۷۵ خودرو در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی ورود یک میلیون و ۶۲۰ هزار و ۳۵۴ خودرو به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه در این مدت از محورهای مواصلاتی البرز یک میلیون و ۸۰۸ هزار و ۱۲۱ خودرو خارج شده است، افزود: خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز ۱۳ درصد افزایش داشته است.

او می‌گوید: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی ۷۰ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه کرج- قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری) با تردد ۶ هزار و ۶۶۷ خودرو در ساعت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.