سرقت، تحول کلانتری‌ها و معیشت کارکنان مطالبات سه گانه مقام معظم رهبری از فراجا

رئیس پلیس آگاهی کشور؛ سرقت، تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها (کوپ) و معیشت کارکنان را مطالبات سه گانه و پرتکرار مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از فراجا عنوان کرد و بر لزوم رفع دغدغه مردم در حوزه سرقت تاکید کرد.

محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی کشور در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان کرمانشاه، ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، از زحمات فرمانده و کارکنان انتظامی استان در راستای تامین امنیت و آرامش شهروندان قدردانی کرد.

وی ضمن ابلاغ سلام گرم و خداقوت فرمانده کل انتظامی کشور، از رضایتمندی شور ستادی فراجا از عملکرد انتظامی استان کرمانشاه خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به لزوم توجه ویژه به سرقت در ۲ حوزه پیشگیری و مقابله، تصریح کرد: سرقت نقش مهمی در ارتقاء یا کاهش احساس امنیت و جلب اعتماد شهروندان دارد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم رفع دغدغه مردم در حوزه سرقت، ادامه داد: در این حوزه باید علل و عوامل سرقت در ۲ بعد درون سازمانی و برون سازمانی شناسایی شده و تمامی ظرفیت‌ها در راستای پیشگیری و مقابله بکارگیری شود.

سردار قنبری با اشاره به وقوع سرقت منزل یکی از شهروندان تهرانی و گزارش سرقت مذکور توسط مالباخته به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، افزود: مقام معظم رهبری پس از دریافت گزارش مذکور، مرقوم فرمودند "اداره آگاهی موظف است سارقین را پیدا کند، بروید تلاش کنید و به نتیجه برسید"؛ که با توجه به دستور حضرت آقا شخصا در منزل شهروند مالباخته حضور پیدا کردم، که همین امر و آگاهی فرد شاکی از توجه خاص مقام معظم رهبری به موضوع، موجب رضایت قلبی و اطمینان خاطر وی شد.

رئیس پلیس آگاهی کشور سرقت، تحول کوپ و معیشت کارکنان را مطالبات ۳ گانه و پر تکرار مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از فراجا عنوان و اظهار داشت: با توجه به مطالبات معظم له، سه موضوع ذکر شده بصورت ویژه مورد پیگیری فرمانده کل انتظامی کشور و سایر مسئولان قرار دارد.

وی بر ضرورت انجام وظیفه دلسوزانه و متعهدانه توسط کارکنان تاکید کرد و بیان داشت: ماموریت‌ها باید به نحوی انجام شود که آرامش و امیدواری را به مردم القاء کند.

سردار قنبری کلانتری و پاسگاه‌ها را سرپنجه‌های سازمان فراجا عنوان کرده و بر ضرورت تقویت و سازماندهی این حوزه تاکید کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اولین راه ارتباطی مردم با پلیس است، اظهار داشت: این فرآیند ارتباطی باید تقویت شود و برنامه ریزی لازم برای نیل به این منظور اندیشیده شده و عملیاتی خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار