کشف ۲۵ تن روغن خوراکی در شهرستان دشتیاری

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از کشف ۲۵ تن روغن خوراکی نیمه جامد دپو شده در یک واحد انباری در سطح این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ غلامرضا صیاداربابی  گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتیاری در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل دپوی روغن خوراکی در سطح این شهرستان شدند.

وی گفت: با هماهنگی‌های قضایی تیم مشترک پلیس و اداره تعزیرات اقدام به بازرسی این انبار کردند.

این مسئول انتظامی از کشف ۲۵ تن روغن خوراکی نیمه جامد قاچاق در این انباری خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی فرد متخلف به مرجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری کالای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلامک نند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان هم از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۱ تن و ۳۰۰ کیلو گرم جو قاچاق به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد سرگزی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای با قاچاق و هرگونه اقدامات خارج از شبکه قانون اقدام به کنترل محور مواصلاتی کردند.

وی گفت: ماموران پلیس حین پایش خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ سرگزی تصریح کرد: پلیس در بازرسی از این خودرو ۱۱ تن و ۳۰۰ کیلو جو قاچاق و فاقد مجوز قانونی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در این خصوص فرد متخلف شناسایی و پرونده تکمیلی به جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قانونی ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار