درگیری مسلحانه در سقز تکذیب شد

فرمانده انتظامی استان کردستان خبر درگیری در شهرستان سقز بین مردم و نیرو‌های نظامی را تکذیب کرد.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در سقز هر گونه ایجاد ناامنی، اغتشاش و درگیری مسلحانه در این شهرستان را تکذیب کرد و اظهار داشت: برخی کلیپ‌ها و اخبار فضای مجازی و رسانه‌های معاند دال بر درگیری بین مردم و نیرو‌های انتظامی در سقز تکذیب می‌شود.

وی با بیان اینکه ضدانقلاب به‌خاطر شکست در اتفاقات سال گذشته و مراسمات چهارشنبه آخر سال و شب عید، در این روز‌های تعطیلات دنبال فضاسازی و دروغ‌پراکنی هستند، گفت: مردم روال زندگی عادی خود را گذرانده و اکنون نظم و امنیت در نقطه به نقطه استان کردستان به ویژه شهرستان سقز برقرار و هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه کردستانی‌ها حامی نظم و امنیت کنونی و نظام مقدس جمهوری بوده و تلاش‌های ضدانقلاب با این اقدامات عوام‌فریبانه و بازنشر کلیپ‌های گذشته برای ایجاد ناامنی به جایی نمی‌رسد، تصریح کرد: امنیت تمام مراسمات نوروزی و مسافران در این ایام تامین بوده و برای حفظ امنیت شهروندان و هم‌وطنانمان جان می‌دهیم.

آزادی امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و به کسانی که با اخبار و شایعه‌پراکنی دنبال فضاسازی و برهم زدن آرامش و امنیت عمومی و تشویش اذهان عمومی هستند، هشدار جدی داد.

منبع تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
به شاییات کوش ندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر اغتشاشگر