شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از تغییر ساعت برخی موبایل‌ها در پی لغو قانون تغییر ساعت خبر دادند.

قانون تغییر ساعت رسمی ایران همه ساله در اولین روز فروردین ماه و در آخرین روز شهریور ماه اجرا می‌شد، این قانون امسال با تصویب مجلس شورای اسلامی لغو شد، اما ساعت برخی سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه شب گذشته راس ساعت ۲۴ به صورت خودکار به جلو کشیده شد. با پیگیری‌های انجام شده در همان دقایق اولیه اختلال به وجود آمده گفته شد این مشکل به زودی حل خواهد شد، اما با گذشت چندین ساعت شهروندخبرنگار‌های با ارسال پیام‌هایی از عدم رفع این مشکل خبر دادند.

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

سلام وقت بخیر سال نو را به تمام دست اندرکاران تون تبریک میگم. از آنجا که ساعت رسمی کشور امسال تغییری ندارد، اما بدلیل عدم تنظیم زیرساخت‌ها ساعت گوشی‌های هوشمند کافی سابق بصورت خودکار به جلو کشیده شده اند و به هیچ عنوان قابل تنظیم نیستند و علی رغم لغو حالت خودکار بازهم تغییر ناپذیرند. این مسئله با پیش رو داشتن ماه رمضان بسیار مشکل ساز شده است


سلام، گوشی اندروید بنده ساعت ایران را یک ساعت جلو نشان می‌دهد و هنوز راهی برای عقب بردنش پیدا نکردم. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

تغییر ساعت موبایل


با سلام، ساعت گوشی موبایل خانواده ام تغییر کرد و به جلو کشیده شد مانند هر سال، اما گوشی بنده هیچ تغییر نداشته با توجه به اینکه گفته شد این مشکل رفع می‌شود، اما تاکنون هیچ تغییر صورت نگرفته است.


سلام، مگر قرار نبود ساعت‌ها امسال تغییر نکند سیستم کامپیوتر من یک ساعت جلو کشیده شده و گوشی موبایلم هیچی تغییری نداشته.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار