دستگیری قاتل در ساوه در کمتر از ۱۲ ساعت

پلیس ساوه قاتل متواری را در کمتر از ۱۲ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کرد.

سرهنگ "ولی خورشیدوند"جانشین فرمانده انتظامی ساوه گفت: پلیس ساوه قاتل را که با شلیک اسلحه شکاری مرد ۵۴ ساله را در این شهرستان به قتل رسانده و متواری شده بود را در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر کرد. 

سرهنگ خورشیدوند افزود: ساعت ۲۲:۳۷ شب اول فروردین در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های مسکونی شهرستان ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد مردی ۵۴ ساله از سوی جوانی ۱۸ ساله با شلیک اسلحه شکاری به قفسه سینه اش به قتل رسیده و قاتل از صحنه متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان"ساوه" اظهارداشت: کارگاهان پلیس این شهرستان بلافاصله تحقیقات میدانی خود را دراین زمینه آغاز کردند و سرانجام با تعامل هدفمند با دیگر پلیس مبازره با مواد مخدر و یگان امداد ساوه موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت قاتل را که در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان پنهان شده بود دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کنند.

او با اشاره به کشف اسحله شکاری استفاده شده در این جنایت یادآور شد: قاتل در بازجویی فنی کارگاهان پلیس ساوه، به انجام این قتل در پی اختلافات شخصی با خانواده مقتول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ساوه در پایان با تأکید بر استفاده شهروندان از مشاوره‌های تخصصی درهنگام وقوع اختلافات خانوادگی و شخصی به منظور پیشگیری از قوع چنین حوادث تلخی در سطح جامعه افزود: متهم دستگیر شده دراین عملیات پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.