۱۴ روستای پاوه پذیرای گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پاوه گفت : «هجیج، نجار، ساتیاری، تین، زردویی، دودان، میوان، شمشیر، گلال، خانقاه، داریان، دشه، شرکان و بانه‌وره» ۱۴ روستای زیبای این شهرستان هستند که هرساله گردشگران بی‌شماری را به سمت خود جذب می‌کنند.

هادی شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پاوه با اشاره به تعدد روستا‌های گردشگری در این شهرستان گفت : منطقه اورامانات پاوه دارای روستا‌هایی با معماری اصیل و بافت پلکانی است.

وی اظهار داشت: در روستا‌های این شهرستان مردم با فرهنگ اصیل و غنی خود در کنار طبیعت بکر و دست نخورده زندگی می‌کنند که می‌تواند برای هر گردشگری جذاب باشد.

شریفی خاطرنشان کرد: هرساله در ایام نوروز به دلیل استقبال بی‌نظیر گردشگران از روستا‌های این منطقه و بویژه روستای زیبای هجیج شاهد تردد بالای خودرو‌ها در جاده‌های پاوه هستیم.

وی با بیان اینکه مردم پاوه آماده استقبال از گردشگران نوروزی هستند، افزود: مردم این شهرستان سالهاست که میزبانان خوب و خونگرمی برای میهمانان نوروزی و گردشگران هستند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پاوه اضافه کرد: در ایام نوروز ۲ هتل، ۲ میهمانپذیر، ۱۸ اقامتگاه بوم گردی، ۸۰ خانه مسافر و چهار مجتمع گردشگری اسکان گردشگران نوروزی را بر عهده دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار