محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک کامیون حامل بار قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال را توقیف کردند.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تبادل اطلاعاتی با پلیس استان‌های آذربایجان غربی و زنجان یک کامیون حامل بار قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال را توقیف کردند.

سردار ابراهیمی افزود: در راستای تشدید مبارزه با قاچاقچیان و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تبادل اطلاعاتی، رصد و کنترل دقیق محور‌های مواصلاتی استان‌های آذربایجان غربی و زنجان، از تردد یک دستگاه کامیون کانتینر چادر دار حامل بار قاچاق مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد:ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و ایجاد ایست و بازرسی در آزاد راه زنجان - قزوین خودرو مورد نظر را شناسایی و برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در بازرسی از این خودرو تعداد ۷ هزار و ۳۱۱ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی، ۱۵۵ ثوب پوشاک خارجی، هزار و ۲۰ دستگاه بارکد خوان، ۱۳ دستگاه یونیت تهویه مطبوع و ۱ دستگاه تجهیزات پزشکی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه گفت: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند، پلیس با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات، با هر گونه فعالیت سودجویانه، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.