«صبح روز بعد» عنوان ویژه‌برنامه سحر‌های ماه مبارک

«صبح روز بعد» عنوان ویژه‌برنامه سحر‌های ماه مبارک رمضان است که به مدت ۳۰ روز و با اجرای فرزاد جمشیدی روی آنتن شبکه ۲ سیما خواهد رفت.

برنامه صبح روز بعد که کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما محسوب می‌شود، در هر قسمت به روایت یکی از قهرمانان ملی _مذهبی ایران می‌پردازد که به نوعی بر تاریخ ایران یا اسلام تاثیرگذار بوده‌اند.

صبح روز بعد دارای ۷ آیتم متنوع است که هر کدام قصه و روایتی مجزا دارند. در این برنامه آیتمی برای آسیب‌های اجتماعی ساخته شده و در هر برنامه در دو قسمت کوتاه، قصه زندگی افرادی روایت می‌شود که یا دچار آسیب‌های اجتماعی شده و سر و کارشان به گرم‌خانه‌ها افتاده و یا افرادی که خودشان یک کنشگر اجتماعی محسوب می‌شود.

همچنین، آیتمی ویژه در این برنامه گنجانده شده که مخاطب می‌تواند، دقایقی کوتاه مزار یکی از شهدای دفاع مقدس را از قاب تلویزیون زیارت کرده و با یک معرفی کوتاه با عقاید و افکار او آشنا شود.

یکی دیگر از آیتم‌های ویژه برنامه صبح روز بعد، برنامه سحرخوانی خواهد بود و حمید خزاعی (خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی) به طور زنده و در فضای استودیو برای مخاطبان برنامه اصیل و دارای قدمت سحرخوانی را اجرا خواهد کرد.

علاقه‌مندان حوزه شعر نیز می‌توانند هر روز قطعه‌ای را با روایت صابر خراسانی (شاعر مذهبی) بشنوند که قصد دارد، در هر برنامه روایتی از یک زائر مشهدالرضا (ع) داشته باشد و از حال و احوال قلبی یک زائر بگوید.

اگر دلتان برای سریال‌های تلویزیونی قدیمی ماه مبارک تنگ شده است، صبح روز بعد در هر قسمت، خاطره‌ای از سریال‌ها و برنامه‌های مناسبتی ماه رمضان در سال‌های گذشته را زنده می‌کند.

صبح روز بعد در ۳۰ قسمت ۱۲۰ دقیقه‌ای، سحر‌های ماه مبارک رمضان از ساعت ۴ صبح و از برج میلاد تهران روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرازی
۰۵:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام. چطور میشود با تهیه کننده برنامه سحرگاهی شبکه 2 (صبح روز بعد ) تماس گرفت؟
آخرین اخبار